fredag 6 februari 2015

Läser du så skriver jag, sis!

Igår fick jag MENS! Nämen ta-de-la-FUCKING-da, som om det vore första gången? Nej men icke då min lilla raring - det som var helt outstanding med just detta menseri var att det var FÖRSTA MENSEN tjohooooooooo år 2015 = jag tar med mig infertilitetsskiten rakt in i ytterligare ett år! Det får ni la ändå ge mig var en bedrift? Såååå, vad mer/annat göra än att starta en blogg om eländet? Det har ju trots allt pågått ett tag och det verkar ju definitivt vara här för att stanna, considering att jag haft det i mitt liv 2013, 2014 och nu så mjukstartar vi 2015 med samma mysigos så det börjar ju definitivt bli en vana!

Och hur bättre starta en blogg för Fru Infertilitet än mitt i fredagsmyset? Nähe nu rockar vi igång, här ska det bli åka av. Jag utlovar rakhet, ärlighet, detaljer, tidplaner, menskurvor, utskällningar, tårar, skratt, ångest, mitt stöd, ditt stöd, ingens stöd av nånting alls för att världen är orättvis, minus, minus, minus, skumpa, klackar, weekends med girlzen, skvaller med girlzen, skvaller OM girlzen - alltså du fattar väl - detta kommer att bli ÅRETS blogg- det känner jag på gång.

Var med från början - do your part, och kom ihåg:

Läser du så skriver jag, sis! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar