onsdag 16 september 2015

ÄR DU OROLIG FÖR ÄGGPLOCKET?

Kära Läsare. Har du googlat dig hit för att du är orolig inför ett äggplock? Med orolig menar jag "läst alla trådar på Familjeliv och läst alla bloggar tillbaka till 2007 om äggplockssituationer så till den milda grad så jag nu recyklar trådar och upptäcker, likt Charlie i Lost, att du kretsar samma tråd för fjärde gången". Om du är den sortens oroliga person, som Fru Infertil är (jag var hemma från jobbet, mind you, inte bara dagen för äggplocket, utan en vecka INNAN, då pga en panikattack som utlöstes efter att jag gjort ett krångligt blodprov och blev helt säker på att äggplocket skulle bli tusen resor värre) - lämna isåfall en liten plinggrej här nedanför, var gärna anonym, så ska jag, av mitt hjärtas stora godhet lämna en redogörelse.

Spoiler alert: Det gick ASBRA. End spoiler.

Men - jag vill betona, jag skulle aldrig belittle, häckla eller förminska någon annans oro på grund av detta. Tvärtom. Fru Infertil tar alla era skräcker och nojor på absolut högsta allvar. Why? Because I am one of you. And worse. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar